Evaluatie voor het Foodservice kanaal van 6 nieuwe Remia smaken voor mayonaises: actueel en trendy, lemon/pepper, rosemary/seasalt, sesame/soy, garlic/sriracha, black truffel, classic recipe.
Aantrekkelijkheid en potentie incl. route to market van de onderzochte segmenten voor hygiënepapier binnen Duitsland.
Gezien de omslag in organisatie van inkopers enerzijds en category managers anderzijds naar de nieuwe rol van gecombineerd category manager en inkoper.
In september/oktober 2015 is een eerste meting gedaan die in Foodclicks gepubliceerd is. Met als meest aansprekende uitkomst het top-10 lijstje.
Een duidelijk verband valt af te leiden tussen oordeel op dienstverlening en totaal oordeel (bron: Nationaal Catering Onderzoek 2015).
Na jaren van teruggang, zette het accijnsbeleid uit Den Haag vorig jaar menig ondernemer in de grensstreek het mes op de keel. Een snelle dood is beter dan een langzame dood? Wie zal het zeggen.
Winstgevende en kansrijke routes ontwikkelen die dichtbij Van der Mheen en zijn klanten liggen.
Nestlé wilde een totaalbeeld over al haar productgroepen in Foodservice. Om zo het belang per kanaal, van groothandels en producten te kunnen bepalen.
Een 0,5 dag met het channel team catering intensief de bedrijfscatering opgepakt. Een high speed overview gericht op uitkomsten met concrete handvatten voor key accounts.
Als de kansen in de traditionele Foodservicemarkt opdrogen moet je dan maar afwachten totdat het elk jaar een beetje minder gaat?
Hoe een selectie te maken van kanalen en key accounts, i.e. ketens en groothandels, om juist het assortiment buitenlandse kazen van Lactalis ook binnen Foodservice een betere positie te geven
Is er ruimte voor een “better for you” assortiment? Binnen het bestaande schap of als standalone presentatie? Met welke producten, en met welke rol voor de Vrumona producten?