Hoe kan More2Market je verder helpen met je marktinzicht en/of marketing- en salesaanpak?
Data analyse
Door grossiersdata om te zetten naar uniforme data in de juiste formats in business intelligence software is de grootte van de markt in volume, eenheden en omzet te berekenen. En daaruit kan ook het eigen marktaandeel volgen per kanaal en per product(groep). Naast grossiersdata kunnen allerhande data worden verwerkt, zoals kassadata, bypass data en CRM bestanden.
Zowel op het vlak van business intelligence (ETL-processen, Tableau en Power BI) als op het gebied van category management, om opgebouwde kennis toepasbaar te maken in de dagelijkse praktijk. Projecten kunnen vanwege vertrouwelijkheid of vanwege de noodzaak van BI, CatMan en/of OutofHome expertise ook in huis worden uitgevoerd. Zelfstandig of als onderdeel van een team. Bij voorkeur agile en in sprints.
Vanuit de kennis van Out-of-Home, van alle kanalen, van alle ketenspelers. En door rekening te houden met specifieke kenmerken van producten wordt de optimale marktonderzoekinsteek gekozen om de vraagstelling te kunnen beantwoorden. Ruim 25 jaar ervaring in food en Out-of-Home helpen om de uitkomsten te kunnen begrijpen, te kunnen interpreteren en te kunnen doorvertalen